منتدي حب xحب
السلام عليكم

عزيزى الزائر يرجى التشرف بالدخول الى المنتدى ان لم تكن عضوا او التسجيل ام لن تكن عضوا وتريد الانضمام الى اسرة المنتدى

شكرااااا

ادارة المنتدى
منتدي حب xحب
السلام عليكم

عزيزى الزائر يرجى التشرف بالدخول الى المنتدى ان لم تكن عضوا او التسجيل ام لن تكن عضوا وتريد الانضمام الى اسرة المنتدى

شكرااااا

ادارة المنتدى
منتدي حب xحب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدي حب xحب

مرحبا بكم فى منتدى منتدي حب xحب

الرئيسيةالبوابهأحدث الصورالتسجيلدخول

اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد

كاتب الموضوعرسالة
الرومانسى
مشرف مميز
مشرف مميز
الرومانسى

الابراج : الجدي
الثعبان

اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد Empty
مُساهمةموضوع: اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد   اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد I_icon_minitimeالسبت يونيو 13, 2009 5:05 pm

[center][size=18]اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد

هابدأ باللي البنات بيحبوه مركزين طبعا !
بص ياسيدى اكتر حاجة البنت تحبها انك تقولها بحبك دى اكتر حاجة بتأثر فيها يعنى مش تقول ماأنا قلتها لها من يومين على قد ماتقدر قولها لها لو كل يوم قولها لها

تانى حاجة هتستغرب منها شوية بس معظم البنات بيحبوها وهى انك تبقى مجنون معاها مش بتشد فى شعرك يعنى قصدي أنها تعيش معاك لحظة مجنونة عارف احمد السقا فى افريكانوا لما رمى نفسه وقالها بحبك اهو ده اللى أنا قصدي عليه بس مش ترمى نفسك يعنى هههههه

تالت حاجة واللى معظمكوا بيغلط فيها اوعى تكلمها وانت واقف مع صحابك لان ده أوقات بيضايقها لأنها ممكن تكون عايزة كلامكوا سر بينكم و هى طبعا مش مبطلة حكاوى عنك ههههههههه
بس برده مافيش بنت بتحب كلامها معاك يوصل للشباب بالذات خلى بالك

رابع حاجة أنت كنت لسه بتقابلها ولسه سايباك مافيش 10 دقايق كلمها قلها وحشتينى هاموت وأشوفك وانت طبعا لما صدقت هههههه بس برده كلمها

وانت بتكلمها اوعى تنزل عينك من على عينها هى هتبقى هتموت من الكسوف اكيد بس برده خليك باصص لعنيها وهى بتكلمك ووانت بتكلمها
حاول لو فى حاجة أول واحدة تاخد رأيها هى عشان تحس باهتمامك بيها وان رأيها يهمك

أى بنت بتحب اللى بتحبه يكون بيغير عليها بس مش الغيرة اللى تخنق حسسها انك بتغير عليها يعنى هتخرج قولها بلاش تتأخرى وقفت كلمت حد من زمايلها فى الكلية قلها بلاش تزودى فى كلامك معاهم كده يعنى حسسها انك خايف عليها

لو زعلت منك وانت غلطان اوعى تسكت افضل وراها صدقنى لو قالتلك سيبنى هى عايزاك تتكلم وتكمل وتتحايل عليها اكتر علشان تحس انك خايف على زعلها وافضل ابعتلعا فى مسجات تقولها انك مش كنت تقصد وانك بتحبها وخليك وراها لكن لو مش انت اللى غلطان اتقل شوية بس مش تتقل اوى يعنى اخرك يوم واقل كمان علشان هى ممكن تفتكرك لما صدقت

حاول تخلى لحظاتك معاها رومانسة باى طريقة يعنى تديها ورده تعمل اى حاجة بس تخلى مقابلتك معاها مش تتنسى

افضل وراها لغاية ماتقلك بحبك لو مش كانت بتقلهالك كتير بس مش تكتر اوى علشان البنات بيتكسفوا من الكلمة دى موووووووت يعنى من الاخر مرة قفل وقلها انا عايز اسمعها منك

يوم عيد ميلادها الساعة 12 ودقيقة تكون باعتلها تقولها كل سنة وانتى طيبة

وانت بتكلمها فى مرة قلها عايز اسمعك حاجة وشغلها اغنية وقولها دى بتعبر عن اللى جوايا واطلب منها انها هى كمان تسمعك اغنية توصف اللى هى حاسة بيه من ناحيتك هى كمان
مش فاكر دلوقتى الباقى بس علشان ادى البنات هما كما

img]http://up.up-images.com/uploads/images/image-0f3971790f.jpg[/img]

[
[
اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد Image-af59a48767
[size=18][size=18]
[[[size=18]size=18]color=blue]اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد

هابدأ باللي البنات بيحبوه مركزين طبعا !
بص ياسيدى اكتر حاجة البنت تحبها انك تقولها بحبك دى اكتر حاجة بتأثر فيها يعنى مش تقول ماأنا قلتها لها من يومين على قد ماتقدر قولها لها لو كل يوم قولها لها

تانى حاجة هتستغرب منها شوية بس معظم البنات بيحبوها وهى انك تبقى مجنون معاها مش بتشد فى شعرك يعنى قصدي أنها تعيش معاك لحظة مجنونة عارف احمد السقا فى افريكانوا لما رمى نفسه وقالها بحبك اهو ده اللى أنا قصدي عليه بس مش ترمى نفسك يعنى هههههه

تالت حاجة واللى معظمكوا بيغلط فيها اوعى تكلمها وانت واقف مع صحابك لان ده أوقات بيضايقها لأنها ممكن تكون عايزة كلامكوا سر بينكم و هى طبعا مش مبطلة حكاوى عنك ههههههههه
بس برده مافيش بنت بتحب كلامها معاك يوصل للشباب بالذات خلى بالك

رابع حاجة أنت كنت لسه بتقابلها ولسه سايباك مافيش 10 دقايق كلمها قلها وحشتينى هاموت وأشوفك وانت طبعا لما صدقت هههههه بس برده كلمها

وانت بتكلمها اوعى تنزل عينك من على عينها هى هتبقى هتموت من الكسوف اكيد بس برده خليك باصص لعنيها وهى بتكلمك ووانت بتكلمها
حاول لو فى حاجة أول واحدة تاخد رأيها هى عشان تحس باهتمامك بيها وان رأيها يهمك

أى بنت بتحب اللى بتحبه يكون بيغير عليها بس مش الغيرة اللى تخنق حسسها انك بتغير عليها يعنى هتخرج قولها بلاش تتأخرى وقفت كلمت حد من زمايلها فى الكلية قلها بلاش تزودى فى كلامك معاهم كده يعنى حسسها انك خايف عليها

لو زعلت منك وانت غلطان اوعى تسكت افضل وراها صدقنى لو قالتلك سيبنى هى عايزاك تتكلم وتكمل وتتحايل عليها اكتر علشان تحس انك خايف على زعلها وافضل ابعتلعا فى مسجات تقولها انك مش كنت تقصد وانك بتحبها وخليك وراها لكن لو مش انت اللى غلطان اتقل شوية بس مش تتقل اوى يعنى اخرك يوم واقل كمان علشان هى ممكن تفتكرك لما صدقت

حاول تخلى لحظاتك معاها رومانسة باى طريقة يعنى تديها ورده تعمل اى حاجة بس تخلى مقابلتك معاها مش تتنسى

افضل وراها لغاية ماتقلك بحبك لو مش كانت بتقلهالك كتير بس مش تكتر اوى علشان البنات بيتكسفوا من الكلمة دى موووووووت يعنى من الاخر مرة قفل وقلها انا عايز اسمعها منك

يوم عيد ميلادها الساعة 12 ودقيقة تكون باعتلها تقولها كل سنة وانتى طيبة

وانت بتكلمها فى مرة قلها عايز اسمعك حاجة وشغلها اغنية وقولها دى بتعبر عن اللى جوايا واطلب منها انها هى كمان تسمعك اغنية توصف اللى هى حاسة بيه من ناحيتك هى كمان
مش فاكر دلوقتى الباقى بس علشان ادى البنات هما كمان حقهم
[/size]
[/size][/size]اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد Image-90db20b94c

اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد Image-85b39183cf[/size]

اللى الواد بيحبه فى البنت واللى البنت عايزاه يكون فى الواد
صفحة 1 من اصل 1